Słodycze reklamowe mają wiele zastosowań. Najpopularniejszymi są słodycze, które na opakowaniu zawierają nazwę i logo firmy, ale niekoniecznie, bo można na cukierkach również promować swoje nowe produkty czy usługi. Często klienci zamawiają po 50 kilogramów na różnego rodzaju konferencje, eventy czy spotkania biznesowe lub targi, gdzie w jednym dniu gromadzi się tysiące osób.
Jak jeszcze można wykorzystać słodycze?
Słodycze reklamowe są tanim ale bardzo dobrym środkiem promocji. Niektóre firmy do swoich produktów, które wysyłają na adres domowy klienta dorzucają po kilka czekoladek, słodyczy czy innych produktów jak lizaki, z nowym logo, nowego produktu czy usługi, aby już zapaść głęboko w pamięć klienta. Można jeszcze wynająć specjalne hostessy, które będą rozdawać słodycze w miejscach publicznych, na ulicach, w centrach handlowych czy nawet po premierze nowego filmu w kinie. Najważniejsze, aby zareklamować się tam, gdzie jest masa ludzi, aby rozdać wszystkie cukierki i trafić do jak największej grupy odbiorców.